آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حلقه مفقوده میان بازار و افراد جویای کار

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۸ کد : ۶۷۹۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۱
آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حلقه مفقوده میان بازار و افراد جویای کار

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس در سومین نشست هم اندیشی و هفکری روسا و سرپرستان مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس با هدف ارائه راهکارهای مناسب در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی پذیرش مهرماه 1402 گفت: آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حلقه مفقوده میان بازار و افراد جویای کار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس، سومین نشست هم اندیشی و همفکری روسا و سرپرستان مرکز آموزش علمی کاربردی استان با هدف ارائه راهکارهای مناسب در خصوص تبلیغات و اطلاع رسانی پذیرش مهرماه 1402 برگزار شد.

در این نشست دکتر محمد حسین شفیعی رئیس واحد استانی فارس با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ مهارت آموزی گفت: آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حلقه مفقوده میان بازار و افراد جویای کار است.

وی در ادامه با بیان اینکه در اطلاع رسانی و تبلیغات می باید از شیوه های نوین و هوشمندانه بهره برد گفت: باید جوانان را به سوی مهارت آموزی سوق داد.

دکتر شفیعی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه ویژه ای به زیست بوم اشتغال کشور و نگاه جدی به آینده مشاغل دارد، گفت: بیکاری یکی از معضلاتی است که نمی‌توان وجود آن را در جامعه انکار کرد، برای رفع آن نیز باید مراکز  آموزشی استان با ارائه رشته های که تضمین اشتغال را تضمین کند، در رفع داعش بیکاری بکوشند و سایه سنگین بیکاری را بر سر جوانان کشور برطرف کنند.

وی در ادامه تاکید کرد برای گسترش فرهنگ مهارت آموزی که نیاز جدی جامعه است، باید تبلیغات واطلاع رسانی شفاف ، دقیق ، صادقانه و هوشمندانه توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان انجام گیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در ادامه با اشاره به اهمیت افکار عمومی و ضرورت فرهنگسازی آموزش های مهارتی در جامعه و شناساندن ظرفیت های مراکز آموزشی استان به جامعه هدف اظهار داشت: هم افزایی و همفکری مراکز با یکدیگر موجب معرفی هرچه بهتر دستاورد ها و برنامه های دانشگاه و در نهایت جذب حداکثری دانشجو در رشته های مهارتی مراکز می شود.

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان نقطه نظرها و پیشنهاد های خود در خصوص مباحث مربوط به اطلاع رسانی و تبلیغات پذیرش مهرماه 1402 و ارائه راهکارد های مناسب در این خصوص پرداختند.


( ۱ )

نظر شما :