رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور: فارس باتوجه به موقعیت علمی وجغرافیایی دارای اهمیت ویژه آموزشی وکسب مهارت است.

۳۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۲۱۷۷ اخبار شیرپوینت
تعداد بازدید:۳۵۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان فارس ، سومین دوره آموزشی تربیت مدرس مهارتهای عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس به مدت 3 روز از 31 مردادماه با حضور 250مدرس از 45 مرکز آموزش  علمی – کاربردی تحت نظارت این دانشگاه برگزار شد .
رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور: فارس باتوجه به موقعیت علمی وجغرافیایی دارای اهمیت ویژه آموزشی وکسب مهارت است.

رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور درآیین افتتاح این دوره آموزشی گفت : برگزاری این دوره ها از آذر 1390آغاز وتاکنون در 29 استان کشور ادامه یافته است .

«دکتر همایون روحیان » افزود : تا بحال 16 هزار مدرس از میان 53 هزار مدرس علمی کاربردی شناخته شده در کشوردراین دوره های عمومی حضور یافته اند .

به گفته وی ، دوره های تربیت مدرس برای دو گروه نظام نظری وتجربی در ایجاد نظام ارزیابی وارزشیابی دارای اهمیت ویژه است .

دکتر روحیان گفت : اثربخشی این دوره ها در قالب یک طرح پژوهشی ، تدوین وطراحی شده است و در ادامه از طریق خود ارزیابی مدرسین قابل ارایه وبررسی مجدد خواهد بود.

رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با مهم توصیف نمودن فعالیت های آموزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس اضافه کرد : فارس دومین استان پس از تهران است که حدود 1000مدرس را مخاطب خود قرار داده است .

وی گفت : دوره های تربیت مدرس در شش سطح عمومی پایه "یک ودو"،تخصصی "یک ودو سه" ،جمعا به مدت 200ساعت برای مدرسان طراحی و اجرا شده است و مدرسان با توجه به تخصص خود هم مجری وهم شرکت کننده دوره های تکمیلی خواهند بود . همچنین برگزاری دوره های یک ودو سه بصورت عملی برگزار می شود ومدرسان ما با هدف کسب تجربه در صنایع وحوزه های عملی اقتصاد وهنر را حاضر و بازدید های لازم را انجام خواهند داد .

دوره های تربیت مدرس در راستای آموزش مادام العمر کارکنان و رویکرد علمی وبازآموزی ومهارتی مدرسین طراحی شده است و ویژگی فارس باتوجه به موقعیت علمی وجغرافیایی دارای اهمیت ویژه آموزشی وکسب مهارت است .

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :